Doradca Klienta – muzealnictwo i archeologia

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe min. I stopnia lub osoba w trakcie studiów, preferowani absolwenci/studenci Wydziałów Historycznych, archeologicznych  lub technicznych
  • Dyspozycyjność w godzinach 8-16
  • Gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski
  • Prawo jazdy
  • Komunikatywność, otwartość oraz zdolność słuchania
  • Umiejętność pozyskiwania i analizy  informacji
  • Samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów, kreatywność
  • Determinacja i zorientowanie na cel indywidualny i zespołowy
  • Umiejętność pracy w zespole i innymi działami firmy
  • Chęć nauki i umiejętność szybkiego przyswajania szczegółowej wiedzy na temat oferowanych produktów
  • Dodatkowym atutem będzie wiedza z zakresu skanowania 3D
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z Klientem z branży nowych technologii
  • Mile widziana znajomość PZP, ogólnych procedur zakupowych

Zakres obowiązków:

  • Bieżąca obsługa Klienta
  • Nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z obecnymi i nowymi Klientami
  • Budowanie i zarzadzanie własną bazą Klientów
  • Sporządzanie ofert, negocjacje i finalizacje kontraktów
  • Przeprowadzanie prezentacji produktów
  • Raportowanie wyników

 

Dodatkowe Korzyści pracy w SMARTTECH:

  • Praca w jednej z najszybciej rozwijających się branż z zakresu nowych technologii
  • Możliwość poszerzenia swoich kwalifikacji o znajomość zaawansowanych specjalistycznych programów do skanowania 3D.
  • kontakt z ludźmi z całego świata – od obu Ameryk po Tajwan i Australię.

Komentowanie jest wyłączone