Dołącz do zespołu SMARTTECH3D- obejmij stanowisko Asystenta Managera Produktu i weź aktywny udział w rozwoju firmy !
Zgłoszenia prosimy przysyłać na adres: praca@smarttech3d.com
Poszukujemy odpowiedzialnej, kreatywnej, samodzielnej osoby na stanowisko Asystenta Managera Produktu.
Zakres obowiązków obejmuje:
- badanie zapotrzebowania produktowego i wymagań rynku za pomocą zapewnionych przez nas narzędzi
- wsparcie dystrybutorów i utrzymywanie bieżących relacji oraz praca nad rozszerzeniem sieci partnerów na rynkach zagranicznych
- wsparcie działu marketingowego oraz samodzielne kreowanie treści promujących produkt
- Monitoring i analiza rynku w zakresie produktów i technologii 3D
- Reprezentowanie firmy na targach i branżowych wydarzeniach
Wymagania:
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym- warunek konieczny
- Wykształcenie wyższe
- Dyspozycyjność w godzinach 8-16
- Gotowość do zagranicznych wyjazdów służbowych
- Zdolności negocjacyjne, komunikatywność, otwartość oraz zdolność słuchania
- Samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów
- Chęć nauki i umiejętność szybkiego przyswajania szczegółowej wiedzy na temat oferowanych produktów
- Wiedza z zakresu skanowania 3D będzie dodatkowym atutem
- Mile widziane doświadczenie w pracy z Klientem z branży nowych technologii
Oferujemy
- Umowę o pracę
- Zatrudnienie w stabilnej firmie działającej w branży nowych technologii
- Szkolenie w zakresie technologii skanowania 3D i oferowanych produktów
- Podstawowe narzędzia pracy: telefon, komputer
- Możliwość poszerzenia swoich kwalifikacji o znajomość zaawansowanych specjalistycznych programów do skanowania 3D
- Stały kontakt ze środowiskiem międzynarodowym
OFERUJEMY TAKŻE MOŻLOIWOŚĆ ODBYCIA PRAKTYK DLA STUDENTÓW OSTATNIEGO ROKU STUDIÓW LICENCJACKICH I MAGISTERSKICH
Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.
Poszukujemy także : //skaner3d.pl/o-firmie/kariera/