Dołącz do zespołu SMARTTECH3D- obejmij stanowisko Asystenta Managera Produktu i weź aktywny udział w rozwoju firmy !

Zgłoszenia prosimy przysyłać na adres: praca@smarttech3d.com

Poszukujemy odpowiedzialnej, kreatywnej, samodzielnej osoby na stanowisko Asystenta Managera Produktu.

Zakres obowiązków obejmuje:

  • badanie zapotrzebowania produktowego i wymagań rynku za pomocą zapewnionych przez nas narzędzi
  • wsparcie dystrybutorów i utrzymywanie bieżących relacji oraz praca nad rozszerzeniem sieci partnerów na rynkach zagranicznych
  • wsparcie działu marketingowego oraz samodzielne kreowanie treści promujących produkt
  • Monitoring i analiza rynku w zakresie produktów i technologii 3D
  • Reprezentowanie firmy na targach i branżowych wydarzeniach

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym- warunek konieczny
  • Wykształcenie wyższe
  • Dyspozycyjność w godzinach 8-16
  • Gotowość do zagranicznych wyjazdów służbowych
  • Zdolności negocjacyjne, komunikatywność, otwartość oraz zdolność słuchania
  • Samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów
  • Chęć nauki i umiejętność szybkiego przyswajania szczegółowej wiedzy na temat oferowanych produktów
  • Wiedza z zakresu skanowania 3D będzie dodatkowym atutem
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z Klientem z branży nowych technologii

Oferujemy

  • Umowę o pracę
  • Zatrudnienie w stabilnej firmie działającej w branży nowych technologii
  • Szkolenie w zakresie technologii skanowania 3D i oferowanych produktów
  •  Podstawowe narzędzia pracy: telefon, komputer
  • Możliwość poszerzenia swoich kwalifikacji o znajomość zaawansowanych specjalistycznych programów do skanowania 3D
  • Stały kontakt ze środowiskiem międzynarodowym

OFERUJEMY TAKŻE MOŻLOIWOŚĆ ODBYCIA PRAKTYK DLA STUDENTÓW OSTATNIEGO ROKU STUDIÓW LICENCJACKICH I MAGISTERSKICH

Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.

Poszukujemy także : //skaner3d.pl/o-firmie/kariera/